دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد:


طرح جدول کشی نامرغوب به بیت المال خسارت زده است

سلیمانی، گفت: طرح جدول کشی در عنبرآباد به دلیل استفاده نکردن از مصالح مرغوب و نظارت نکردن عوامل شهرداری، باعث هدر رفت منابع مالی و زیان به بیت المال شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران،  ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در راستای پاسخ به مطالبات عمومی و صیانت از حقوق شهروندان از پروژه جدول کشی و زیباسازی بلوار امام خمینی (ره) این شهر بازدید و بر روند حسن انجام کار این طرح نظارت کرد.

ابراهیم سلیمانی در حاشیه این بازدید، ضمن انتقاد از بکارگیری مصالح غیر استاندارد در این جدول کشی، افزود: این طرح به دلیل استفاده نکردن از مصالح مرغوب و عدم نظارت عوامل شهرداری، باعث هدر رفت منابع مالی شهرداری و زیان به بیت المال شده است و کارایی لازم را ندارد.

او ادامه داد: این پروژه نیمه کاره رها شده است که باعث فرسودگی و خرابی قسمتی از جدولکشی شده است.

دادستان عنبرآباد در ادامه از تشکیل پرونده قضایی برای مسئولان این طرح خبر داد و گفت: دادستانی نسبت به تضییع حقوق شهروندی حساسیت لازم را دارد و با مسئولینی که ترک فعل انجام دهند، برخورد قانونی خواهد کرد.

شهروندان عنبرآبادی از طریق سامانه سجام دستگاه قضایی و یا به صورت حضوری می‌توانند مسائل و مشکلات اجتماعی و شهری را با مسئولان قضایی در میان بگذارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81875
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.