پیام تسلیت فرماندار بم به مناسبت هجدهمین سالگرد جانباختگان حادثه زلزله بم

فرماندار بم گفت: هیجدهمین سالگرد جانباختگان حادثه دلخراش زلزله پنجم دیماه ۱۳۸۲ و در گذشت جمع زیادی از عزیزان و شهروندان بمی را تسلیت و یاد وخاطره آنها را گرامی می داریم.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، در پیام تسلیت هادی شهسوار پور، فرماندار شهرستان بم آمده است: ” بزرگترین هنر آدمی امیدوار بودن در شرایط سخت و دشوار زندگی است، امیدوار بودن ونبودن، تنها به خودمان و در حقیقت به طرز فکر و نگرش ما به زندگی بستگی دارد که این مهم را شهروندان درالصابرین به خوبی به منصه ظهور رساندند.

بنا به فرمایش مقام معظم عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) با همراهی، همدلی و وحدت، بم را مستحکم تر وآبادتر از گذشته ساختند که ما هم اکنون شاهد رشد، توسعه و رونق اقتصادی بیش از پیش شهرستان با اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و خدماتی هستیم.

در پایان ضمن آرزوی غفران الهی برای جانباختگان حادثه زلزله غمبار ۸۲ و آرزوی صبر جمیل برای بازماندگان از درگاه ایزد منان امید داریم در سایه الطاف خداوند متعال و توجهات امام زمان (عج) و منویات مقام معظم رهبری  (مدظله) و همت دولتمردان و در رأس ریاست محترم جمهوری، گام های موثر وسازنده در جهت اعتلای هر چه بیشترشهرستان دارالصابرین بم برداریم.”

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82181
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.