به مناسبت میزبانی کرمان در سومین دوره جشنواره ملی تئاتر"سردارآسمانی"


“تقدس” حجابی برای نشناختن “شهید” نشود

دبیرخانه جشنواره نظر هنرمندان تئاتر استان را پیرامون این رخداد مهم جویا شد.

به گزارش کرمان نو، محمد قاسمی به خبرنگار ما گفت: در حقانیت کرمان برای میزبانی شکی وجود ندارد. زیرا که دیار کریمان زادگاه  قهرمان ملت است.

پیشکسوت تئاتر کرمان افزود: انشااله با برگزاری موفق، میزبان همیشگی جشنواره بمانیم. قطعا هنرمندان کرمان  توان علمی و فنی بالایی برای پشتیبانی جشنواره دارند و با همدلی میزبانی موفقی خواهیم داشت. به باور قاسمی   شخصیت پیدا کردن جشنواره،رمز ماندگاری است.

وی در ادامه گفت: هنرمند وظیفه خود را انتشار نیکیها می داند. اکنون نشر زندگی فردی “نیکوسیرت” دغدغه ذهنی بسیاری از هنرمندان است.   به عنوان هنرمند تئاتر خود را حامل رسالتی می دانیم. این رسالت ما را فارغ از تمام دلخوری ها به حرکت وامیدارد.

پیشکسوت تئاتر کرمان گفت:شجاعت، صبوری، استقامت، پشتکار …. صفاتی انسانی و جاری در هر زمان ومکانی هستند.  با “بازتعریف” این موارد، فارغ از مرز و زبان  کلامی پرنفوذ خواهیم داشت.

قاسمی بر ارائه تصویری حقیقی از سردار تاکید کرد و گفت:برای دستیابی به این موضوع، باید به عنصر باورپذیری بطور خاص توجه داشته باشیم.  باید این تخصص را به خدمت بگیریم.

وی کلام خود را اینگونه به پایان برد: سردار را مطابق شخصیت واقعی خود به تصویر بکشیم. سردار مردمی و قابل دسترس بود. در یک کلام  “تقدس”، حجابی برای نشناختن شهید نشود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82732
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.