با حضور وزیر آموزش و پرورش


آیین پایانی دومین جشنواره کشوری فرهنگی-هنری “علمدار” در شهر کرمان کلید خورد

با حضور وزیر آموزش و پرورش، آیین پایانی دومین جشنواره کشوری فرهنگی-هنری “علمدار” در شهر کرمان کلید خورد.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین پایانی دومین جشنواره کشوری فرهنگی-هنری “علمدار” گفت: تعداد ۹۳ هزار و 375 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره کشوری فرهنگی-هنری علمدار مستقر در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ارسال شده که بر اساس جنسیت 40 هزار و 87 نفر مرد و 53 هزار و 288 زن در این جشنواره شرکت کرده اند.

رضا رضایی افزود: دومین جشنواره فرهنگی-هنری علمدار در محورهای شعر، نمایشنامه، فیلم کوتاه و نماهنگ برای فرهنگیان، در محور نقاشی برای دانش آموزان دوره اول ابتدایی، در محور نقاشی و خط ریز برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی، در محورهای شعر، عکاسی و نقاشی دیجیتال برای دانش آموزان متوسطه اول و در محورهای شعر، داستانک و ویدیو کست برای دانش آموزان متوسطه دوم برگزار شده است.

وی گفت: بیشترین آمار شرکت کننده ها به ترتیب مربوط به شهرستان های استان تهران، استان های گلستان، گیلان، فارس و قزوین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: این جشنواره دارای وب سایت تخصصی بوده که تمامی اطلاعات و اخبار در آن بارگذاری می شده، همچنین ثبت آثار هم در این وب سایت انجام می شده است.

بر پایه این گزارش، آیین پایانی دومین جشنواره فرهنگی-هنری “علمدار” یاواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استان کرمان، همچنین حضور مجازی مجمع زیادی از معلمان و دانش آموزان سراسر کشور در تالار پردیس خواجه نصیرالدین طوسی دانشگاه فرهنگیان در حال برگزاری است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82774
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.