وزیر آموزش و پرورش:


خیران از معدن خیر کثیر بهره مند شده و به قله های انسانی رسیده اند

وزیر آموزش و پرورش در همایش تجلیل از خیران مدرسه ساز و فعالان اقتصادی سهیم در ساخت مدارس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در پویش “کرمان دانا” گفت: خیران از معدن خیر کثیر بهره مند شده و به قله های انسانی رسیده اند.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، یوسف نوری گفت: خیران انسان های نیک اندیشی هستند و امر خیر مدرسه سازی کاری بی بدیل است، شما خشت روی خشت می نهید خشت هایی که شما را به بهشت می برد.

وی با بیان این که امروز با افتخار در خدمت شما خیران گرانقدر هستم، افزود: اگر مجمع خیران مدرسه ساز نبود مشکلات زیادی در آموزش و پرورش و جامعه داشتیم، مجمع خیران مدرسه ساز ظرفیت بسیا ارزشمندی برای رفع کمبود فضای آموزشی هستند.

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: 7000 هنرستان در کشور داریم که بیش از 900 هنرستان غیردولتی هستند، باید به هنرستان بیش از این بها داده شود، هنرستان ها باید تبدیل به هنرستان هایی با رویکرد شوند.

نوری بیان کرد: اگر بخواهیم به شاخص های اجتماعی و توسعه انسانی برسیم باید به مهارت آموزی بیشتر توجه شود، در برنامه ششم توسعه 50 درصد دانش آموزان ما باید در دوره متوسطه کاردانش و فنی حرفه ای تحصیل کنند که اکنون این میزان 35 درصد است.

بر پایه این گزارش، همایش تجلیل از خیران مدرسه ساز و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در پویش “کرمان دانا” در سالن اجتماعات مدرسه حیات طیبه اتاق بازرگانی کرمان با حضوریوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، مهرالله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور و شهباز حسن پور نماینده مردم شهرستان های بردسیر و سیرجان، رضا رضایی و سید محمد واعظی نژاد مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، مهدی طبیب زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان و سایر مسئولان در برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82775
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.