در بازدید رئیس هیات‌ مدیره گهرزمین از اقدامات بومی سازی این شرکت مطرح شد؛


تاکید بر اشتغالزایی و توسعه مهندسی در استان

مهندس محمد جلال مآب رئیس هیات‌مدیره شرکت سنگ آهن گهرزمین با حضور در کارخانه ساخت قطعات و ماشین‌آلات گروه صنعتی قطعه‌گستر کرمان، از اقدامات بومی‌سازی گهرزمین در این کارخانه بازدید کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین در این بازدید، مهندس علی زهرودی معاون مهندسی شرکت گهرزمین، برنامه های کلان این شرکت در توسعه صنعتی استان که از سال ۱۳۹۷ با انتخاب این گروه بعنوان پایلوت تولید محصولات با تکنولوژی بالا بعمل آمده است را ارائه نمود.
مهندس جلال‌مآب نیز ضمن تقدیر از همکاریهای مدیرعامل گروه قطعه گستر در به ثمر رساندن پروژه های پر چالش تحقیقاتی و صنعتی بومی سازی عنوان کرد:
بایستی فعالیت‌های طراحی و مهندسی در دستیابی به دانش فنی که از خلأهای بومی‌سازی فناوری در استان کرمان می باشد توسعه یابد.
وی همچنین بر توسعه نقش صنایع فناوری استان در ساخت قطعات، مجموعه‌ها و ماشین‌آلات، با هدف پشتیبانی از خطوط تولید و پروژه‌های آتی گهرزمین و همچنین، اشتغال‌زایی در استان تاکید نمود.
شایان ذکر است گروه قطعه‌گستر دارای تجهیزات ماشین‌کاری سنگین و نیمه‌سنگین CNC منحصر به فرد در استان کرمان می باشد و یکی از پروژه های در حال اقدام دراین گروه، عملیات ماشین‌کاری و تکمیلی رول‌های ویژه آسیاب‌های HPGR است که تحت نظارت و مشاوره فنی کارشناسان و متخصصین بومی‌سازی در حال اجرا می‌باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82804
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.