امدادرسانی و رهاسازی ۲۳ حادثه‌دیده در شبانه روز گذشته توسط هلال احمر کرمان

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدارسانی و رهاسازی ۲۳ نفر در شبانه روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان محمد امیرخانی با اعلام این خبر افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان در شبانه روز گذشته ۱۴ مصدوم امدادرسانی و ۹ فوتی را در محورهای مواصلاتی استان رهاسازی کردند.

امیرخانی با اشاره به تصادف زنجیره‌ای ۳ دستگاه خودرو و ۲ موتورسیکلت در محور مواصلاتی منوجان افزود: در این حادثه ۳ نفر مصدوم و ۷ نفر فوت کردند.
وی با اشاره به رهاسازی ۷ فوتی توسط امدادگران پایگاه امدادونجات منوجان خاطرنشان کرد: این عملیات امدادی در ساعت ۲۱:۲۶ شامگاه جمعه ۱۶ دیماه آغاز و در ساعت ۲۳:۲۴ دقیقه به پایان رسید.
وی تصریح کرد: همچنین در حادثه واژگونی پژو ۴۰۵ در محور جیرفت – راین ۲ نفر فوت کردند که توسط امدادگران پایگاه امدادونجات جاده ای سربیژن رهاسازی شدند.
وی در ادامه با اشاره به مفقود شدن ۳ نفر در کویرلوت شهداد در شامگاه شنبه ۱۸ دیماه جاری افزود: یک تیم امدادونجات از پایگاه نهبندان در ساعت ۱:۳۰ بامداد به محل حادثه اعزام و پس از پیدا کردن مختصات جغرافیایی حادثه دیدگان بالاخره در ساعت ۳:۱۵ دقیقه بامداد مفقودین به مسیر اصلی جاده هدایت شدند.
امیرخانی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۱۱نفر در محورهای مواصلاتی استان در برف و کولاک دچار حادثه شدند که امدادگران جمعیت هلال احمر به آنان امدادرسانی کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82932
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.