دستگیری ۲ سارق با ۱۰۰ فقره سرقت

سرپرست انتظامی رفسنجان از دستگیری ۲ سارق و یک مالخر با کشف بیش از ۱۰۰ فقره سرقت سیم و تجهیزات برق رسانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدجواد آرامون بیان کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل های برق شبکه توزیع نیرو در نقاط مختلف شهر رفسنجان و مناطق روستایی، ماموران پلیس آگاهی با بررسی میدانی محل وقوع سرقت ها و پیجویی های بعدی، شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی به سرنخ هایی در رابطه با دست داشتن یک متهم سابقه دار در بسیاری از این سرقت ها دست پیدا کرده و با زیر نظر گرفتن چند روزه این متهم و پس از اطمینان از حضور این فرد در صحنه های سرقت، این متهم را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه ۲ همدست وی دستگیر کردند.

سرهنگ آرامون اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان بیش از یک تن انواع سیم و کابل برق، انواع کابل های فشار قوی روکش دار، موتورهای کشاورزی، کابل و قطعات داخلی ترانس برق، چند دستگاه ترانس برق و انواع فیوز مربوط به تابلوهای برق فشار قوی کشف و در بازجویی های بعدی مشخص شد این سارقان که یکی از آن ها مالخر اموال مسروقه است بیش از ۱۰۰ فقره سرقت تجهیزات برق رسانی را در شهر رفسنجان و روستاهای اطراف انجام داده اند.

سرپرست انتظامی رفسنجان اظهار داشت: برخی از این اموال مسروقه با دعوت از نماینده اداره برق و دیگر مالباختگان تحویل آنان شد و این ۲ سارق و یک مالخر نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83299
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.