کلاس‌های درس حضوری در کرمان امروز هم تعطیل شد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی آموزش حضوری در مدارس هفت شهرستان جنوبی، بخش هایی از لاله زار، گلزار و رابر این استان در روز سه شنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ به دلیل بارش باران، جاری شدن سیلاب و برف و یخ زدگی خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مهران باهری با اعلام این خبر گفت: آموزش حضوری در تمامی مدارس و دوره های تحصیلی هفت شهرستان جنوبی شامل شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبار، فاریاب، منوجان و قلعه گنج در سطح شهر و روستا تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می شود.

وی افزود: مدارس بخش لاله زار و دهستان شیرینک گلزار از توابع شهرستان بردسیر با توجه به بارش برف و یخ زدگی امروز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ تعطیل است.

باهری بیان کرد: آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی و دوره متوسطه اول شهرستان رابر هم تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت:  آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی و متوسطه اول شهرستان راور نیز به دلیل بارش شدید باران و آب گرفتگی معابر تعطیل اعلام شده و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83627
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.