وزیر کشور: جنوب کرمان را در برابر حوادث ایمن می‌کنیم

وزیر کشور با اشاره به بازدیدهای خود از نقاط مختلف سیل‌زده جنوب کرمان از جمله سیل‌بند شهرستان قلعه گنج گفت: مقرر شد این طرح بسرعت اجرا شود که علاوه بر آن با تامین نکات مهندسی این منطقه را در برابر حوادث اینچنین ایمن می‌کنیم.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، احمد وحیدی روز پنجشنبه در ادامه سفر ۲ روزه به جنوب استان کرمان از صبح امروز وارد شهرستان قلعه گنج شد و در جریان بازدید خود در جمع خبرنگاران افزود: چند سیل بند در شهرستان قلعه گنج احداث می شود که آب های بالا دست مهار را می‌کند و برآورد لازم برای اجرای این طرح انجام شده است که امیدواریم این طرح ها شهر را در برابر حوادث مشابه ایمن تر کند.

وی با بیان اینکه آب در برخی معابر و منازل مسکونی شهرستان قلعه گنج وارد شده اظهار داشت: ارتش نیز واحدهای مهندسی خود را به مناطق سیل زده اعزام می کند.

وزیر کشور گفت: استاندار کرمان در وهله نخست و سپس فرمانداران و سایر دستگاه ها پیگیر اجرای مصوبات هستند؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و جمعیت هلال احمر در مناطق سیل زده استان کرمان حضوری فعال دارند و امیدواریم با کمک یکدیگر اتفاقات خوبی در جنوب استان کرمان رقم بخورد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83772
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.