آغاز پلمب‌ واحدهای متخلف از هفته آینده

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فروشگاه ها کارت یا تست PCR خود را اگر ارائه ندهند در ابتدا اخطار کتبی و سپس پلمب خواهند شد همچنین ادارات دولتی همه باید زیر ذربین حراست هایشان قرار بگیرند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فروشگاه ها کارت یا تست PCR خود را اگر ارائه ندهند در ابتدا اخطار کتبی و سپس پلمب خواهند شد همچنین ادارات دولتی همه باید زیر ذربین حراست هایشان قرار بگیرند.

رحمان جلالی پیش از ظهر امروز پنجم بهمن‌ماه در ستاد مقابله با کرونای استان کرمان با اشاره به وقوع سیل در جنوب استان کرمان و در ادامه ساماندهی فاضلاب جنوب استان را یکی از مسائل مهم دانست و گفت: همه امکانات خود را به بهداشت محیط اختصاص دهید تا شاهد شیوع بیماری دیگری در منطقه نباشیم زیرا اگر این اتفاق بیفتد و اُمیکرون هم شیوع پیدا کند، حتما ما را دچار چالش می کند و مشکلات ما را زیاد می کند.

وی افزود: اگر بیماری دیگری در جنوب شیوع پیدا کند مجبوریم ظرفیت درمانی خود را به سمت بیماری دیگر ببریم و نمی توانیم همه ظرفیت خود را برای کنترل کرونا به‌کار گیریم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بر لزوم توجه به بهداشت عمومی مناطق سیل زده تاکید کرد و گفت: بحث بهداشت آب یک موضوع ویژه است.

وی درباره واکسیناسیون افراد زیر ۱۱ سال نیز گفت: مکانیزم اجرایی واکسیناسیون افراد زیر ۱۱ سال هنوز تعریف نشده است.

رحمانی در ادامه سخنانش اظهار کرد: باتوجه به افت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان لذا کلاس های آموزشی به صورت حضوری باید برگزار شود و بازگشایی کلاس های آموزشی قطعا خواهیم داشت و در آینده نمی توانیم تبعات آموزشی را به این راحتی حل کنیم.

وی از آغاز فاز سوم طرح مدیریت هوشمند کرونایی خبر داد و گفت: اصناف کارت دیجیتال واکسن خود را در کنار کارت بهداشت‌شان نصب کنند.

وی تنها راه مصونیت در سویه جدید را در تزریق دز سوم واکسن دانست و بیان کرد: هشت شهرستان استان در وضعیت زرد کرونایی و مابقی در وضعیت آبی قرار گرفتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84000
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.