طی دهه فجر صورت می گیرد؛


اجرای ۴۳ ویژه‌برنامه به همت کمیته همیاری ستاد دهه فجر

مدیرکل کمیته امداد کرمان گفت:به مناسبت دهه فجر امسال، ۴۳ ویژه‌برنامه به همت کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی ستاد دهه فجر در کرمان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کرمان گفت:به مناسبت دهه فجر امسال، ۴۳ ویژه‌برنامه به همت کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی ستاد دهه فجر در کرمان اجرا می‌شود.
به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، یحیی صادقی گفت: بیش از ۴۳ ویژه‌ برنامه محوری با کمک کارگروه همیاری و سازمان‌های حمایتی ستاد دهه فجر در استان کرمان اجرا می‌شود که این برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مسکن، اشتغال، معیشت و غیره با کمک دستگاه‌های عضو این کمیته اجرا می‌شود.

او در ادامه از افتتاح ۲ هزار طرح اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان و اقشار نیازمند در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: همچنین در این ایام، نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی مددجویان توانمند شده با کمک یکی از مراکز نیکوکاری در استان برپا خواهد شد.

مسئول کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی ستاد دهه فجر می گوید: افتتاح ۱۰ مرکز نیکوکاری تخصصی در سراسر استان، برگزاری مسابقات فرهنگی، بصیرتی و ورزشی، برگزاری وبینار نقش انقلاب اسلامی در شکل‌گیری و احیای فریضه واجب زکات و برگزاری رویداد استارتاپی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت کمیته امداد، از جمله برنامه‌های این نهاد در ایام دهه فجر است.

او از توزیع ۶۳۶ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خبر داد و گفت: همچنین در ایام دهه فجر، حدود هزار و ۲۰۰ دستگاه آبگرمکن گازی بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند استان کرمان توزیع خواهد شد.

به گفته او ۱۲۰ واحد مسکن مددجویی در ایام دهه فجر در استان کرمان افتتاح می شود که بیش از ۸ میلیارد تومان برای ساخت این واحد‌های مسکونی هزینه شده است.

به گفته صادقی مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا از جمله خانواده شهدای امدادگر و برگزاری نمایشگاه نقش کمک‌های خیرخواهانه کمیته امداد در انقلاب اسلامی در جوار گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های اجرایی پیش‌بینی‌شده با کمک کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی ستاد دهه فجر در این ایام است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84613
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.