بهره برداری از سالن کنفرانس آموزش و پرورش عشایری کرمان

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کرمان سالن کنفرانس شهید حاج قاسم سلیمانی آموزش و پرورش عشایری استان به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کرمان سالن کنفرانس شهید حاج قاسم سلیمانی آموزش و پرورش عشایری استان به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.
به گزارش کرمن نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش تنها مأمن و نهاد دولتی است که در دور افتاده‌ترین منطقه استان پرچم جمهوری اسلامی در مدارس به اهتزاز در آمده و معلم تنها نماینده دولت در دور افتاده‌ترین مناطق کشور است.

او با اشاره به تحصیل ۱۰ هزار و ۶۳۵ دانش آموز در مدارس عشایری استان گفت: ایجاد زمینه لازم برای تحصیل دانش آموزان عشایری در دور افتاده‌ترین نقطه استان مصداق عینی عدالت آموزشی در کشور است.

رضایی بر عدالت محوری و مردم داری در حوزه کاری تاکید کرد و گفت: رعایت عدالت و شفاف سازی در حوزه اداری و مالی لازمه اعتماد سازی و جلب اعتماد مردم است.

رضایی با بیان اینکه هیچ تفاوتی بین دانش آموزان مدارس عشایری و سایر دانش آموزان وجود ندارد گفت: با توجه به نقش آفرینی عشایر در عرصه‌های مختلف، توجه به تحصیل دانش آموزان عشایری و ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس عشایری ضرورتی انکار ناپذیر است.

او با اشاره به نقش فضای آموزشی استاندارد و مطلوب در تسهیل فرآیند یاددهی یادگیری بر مکان یابی ساخت فضا‌های آموزشی جدید بر اساس نیاز مناطق و واقعیت تاکید کرد.

رضایی با اشاره به فعالیت ۳۴ مدرسه شبانه روزی عشایری در استان گفت: توجه جدی به مدارس عشایری ضرورتی انکار ناپذیر در راستای تحقق عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی است.

سالن کنفرانس شهیدحاج قاسم سلیمانی آموزش و پرورش عشایری استان با ظرفیت پذیرش ۵۰ نفر و اعتباری بالغ بر۶۰۰ میلیون تومان از محل درآمد‌های اختصاصی آموزش و پرورش استان در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84746
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.