واگذاری ۱۲۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۱۲۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان کرمان در ایام دهه فجر افتتاح و تحویل مددجویان می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۱۲۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان کرمان در ایام دهه فجر افتتاح و تحویل مددجویان می‌شود.
به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، یحیی صادقی، بابیان اینکه کمیته امداد به‌ منظور فراهم ساختن زمینه بهره‌گیری هر چه بیشتر نیازمندان جامعه از امکانات خدماتی و رفاهی، اقدامات مؤثری در این زمینه انجام داده است، گفت: طی امسال نیز که مسئولیت کارگروه همیاری و سازمان‌های حمایتی استان به این نهاد واگذارشده در تلاش برای تقویت نهضت خدمت‌رسانی به مردم است.

او بابیان اینکه امسال در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۲۰ واحد مسکونی مددجویان بااعتبار یک میلیارد تومان در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد، می‌گوید: در شرایط اقتصادی فعلی، واگذاری این واحد‌های مسکونی به مددجویان تحت حمایت که با اولویت مناطق محروم در حال انجام است می‌تواند به تقویت امید و نشاط اجتماعی در جامعه کمک کند.

صادقی با تأکید بر اینکه خدمت به نیازمندان به زمان و موقعیت‌های خاص محدود نمی‌شود، گفت: این نهاد در طول سال نیز در حوزه‌های مختلف ازجمله مسکن، حمایتی، درمان، تحصیلی، جهیزیه، لوازم ضروری منزل و اشتغال به مددجویان و محرومان خدمات ویژه‌ای ارائه می‌کند.

به گفته صادقی در هفتمین روز از ایام دهه فجر هم‌زمان با سراسر کشور ۱۵ مرکز نیکوکاری از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس کمیته امداد در استان کرمان افتتاح می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84743
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.