در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بردسیر مطرح شد؛


گهرزمین نمونه موفق در زمینه مسوولیت های اجتماعی

صبح امروز ، در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بردسیر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از شرکت گهرزمین بعنوان بارقه امید یاد شد.

به گزارش کرمان نو، در این دیدار که در محل فرمانداری بردسیر با حضور ، امام جمعه بردسیر حجت الاسلام  والمسلمین کرمانی، سید حسن میرصادقی فرماندار بردسیر و محمد فلاح مدیرعامل گهرزمین برگزار شد، فرماندار بردسیر ضمن اشاره به اهمیت بحث اشتغال و دغدغه مقام معظم رهبری در این زمینه، از تلاش های شرکت سنگ آهن گهرزمین بخصوص مدیر عامل این شرکت در بحث اشتغالزایی قدردانی نمود و این اقدامات را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد.
وی همچنین؛ به  فعالیت های شرکت سنگ آهن گهرزمین در زمینه مسوولیت های اجتماعی اشاره کرد و گهرزمین را نمونه موفق در زمینه مسئولیت های اجتماعی دانست.
امام جمعه بردسیر هم ضمن اشاره به اینکه اشتغالزایی نمونه بارز جهاد اقتصادی است و بحث اشتغالزایی موجب دلگرمی مردم به نظام می شود از زحمات مدیرعامل گهرزمین قدردانی کرد و این تلاش ها را موجب بارقه های امید و دعای خیر مردم در بردسیر دانست.
مدیرعامل گهرزمین نیز با اشاره به اینکه در جلسات متعدد هیات مدیره گهرزمین، در خصوص سرمایه گذاری در شهرستان های استان بحث شده، خاطرنشان ساخت؛ شهرستان بردسیر دارای ظرفیت های مناسبی است که این مساله موجب شده بردسیر به عنوان  نقطه سرمایه گذاری مد نظر قرار گیرد و تاکنون مجوز احداث چندین کارخانه در این شهرستان اخذ شده است.
وی در ادامه؛ بر آموزش نیروی انسانی فنی و متخصص بومی برای صنایع بردسیر نیز تاکید نمود و عنوان کرد: همانطور که در بحث آموزش و حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در جنوب استان قبولی های کنکور بسیاری داشته ایم، در بردسیر هم آموزش نیروی انسانی باید مورد توجه قرار گیرد.
در پایان این مراسم مهندس محمد گلبن از پرسنل باسابقه این شرکت از سوی مدیر عامل شرکت سنگ آهن گهرزمین به عنوان مدیر عامل شرکت گهرفولاد بردسیر منصوب شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85712
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.