طی هفته گذشته؛


توزیع اینترنتی یک تن از اقلام تنظیم بازار استان کرمان

مدیر تعاون روستایی شمال استان کرمان اظهار کرد: از هفته گذشته توزیع اینترنتی آغاز شده است و حدود یک تن اقلامی همچون برنج، گوشت قرمز منجمد، شکر و مرغ منجمد تاکنون توسط ژین مارکت در کرمان توزیع شده است.

به گزارش کرمان نو، پرویز رئیسی عصر امروز هشتم اسفندماه در بیست و پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با بیان این مطلب که ۵۵۰ تن سیب درختی وارد استان شده است، گفت: ذخیره ملی سیب درختی ۷۰۰ تن است که در صورت نیاز وارد بازار می شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۰ غرفه در شمال استان برای توزیع میوه شب عید مشخص شده است اظهار کرد: ۱۳۰۰ تن سهمیه پرتقال اعلام شده استان است که ۲۰۰ تن آن تامسون و بقیه والنسیا هست و درخواست داریم میزان تامسون بیشتر از والنسیا شود.

مدیر تعاون روستایی شمال استان کرمان بیان کرد: سازمان کشت و صنعت جیرفت ۶۰۰ تا ۷۰۰ تن پرتقال به استان تخصیص داده است که درخواست داریم این سازمان اول نیاز استان را تامین کند سپس مابقی آن را به سایر استان ها صادر کند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان نیز در این جلسه گفت: در جنوب استان حدود ۴۰ غرفه توزیع میوه شب عید نیاز است و با توجه به بیماری کووید ۱۹ تدبیری اندیشیده شود تا تراکم جمعیت در غرفه ها ایجاد نشود.

حسین مهرابی درباره میوه شب عید نیز اظهار کرد: خروج پرتقال والنسیا با اولویت تامین نیاز استان انجام شود.

فاطمه میرساردو مدیر تعاون روستایی جنوب استان کرمان نیز گفت: ۱۱۰ تن سیب درختی در جنوب استان ذخیره شده است و سهمیه پرتقال جنوب استان آماده و در هفته جاری می توانیم از سازمان کشت و صنعت تحویل بگیریم.

انتهای پیام

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85759
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.