«ده‌زیار» به استقبال از ماه مبارک رمضان رفت

در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) ویژه برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه (ع) روستای ده زیار کرمان برگزار شد.

به گزارش کرمان‌نو، در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) ویژه برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه (ع) روستای ده زیار کرمان برگزار شد.

ویژه برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان در ده زیار که با موضوع اسرا و رزمندگان دوران دفاع مقدس ماه مبارک رمضان را چگونه می گذراندند، با حضور و سخنرانی احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان و از رزمندگان و آزادگان جنگ تحمیلی همراه بود.
احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره 13 شهید والامقام روستای ده زیار خاطراتی از دوران سخت 7 سال اسارت گفت: انقلاب اسلامی ایران نتیجه جانفشانی شهدا و تحمل سختی های زیادی از سوی رزمندگان و آزادگان است.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین، حضور موثر در جهاد تبیین را وظیفه همگانی عنوان کرد و افزود: جهاد تبیین یعنی در جنگ روایتها اجازه ندهیم غیرارزشها جای ارزشها را در جامعه اسلامی بگیرد.
ویژه برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان در روستای ده زیار کرمان با برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی از جمله قرائت دکلمه، سخنرانی کارشناس علوم قرآنی استاد مجیدی فر و مداحی مداح اهلبیت (ع) استاد مجیدی فر همراه بود.
روستای ده زیار با جمعیتی حدود چهار هزار نفر 13 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که شهید جهانگیر صدقی بی سیم چی شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس از شهدای شاخص این روستا است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86868
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.