پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد کرمان شد

پیکر پاک یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز وارد فرودگاه کرمان شد و مورد استقبال مردم شهیدپرور کرمان قرار گرفت.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس دقایقی قبل با استقبال رسمی مسئولان استان کرمان وارد فرودگاه بین المللی کرمان شد تا برای بار دیگر دیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پایتخت مقاومت جهان اسلام، معطر به عطر شهدا شود.

سرهنگ محمود مهدوی‌فرد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در حاشیه آیین استقبال از پیکر مطهر این شهید بزرگوار با بیان اینکه این شهید بزرگوار ۱۹ ساله بوده و از شهدای دوران دفاع مقدس است اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید گمنام که مربوط به عملیات کربلای ۵ بوده که در ۱۹ دی ماه سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده است.
او با اشاره به اینکه آیین استقبال از پیکر مطهر این شهید بزرگوار از فرودگاه کرمان به سمت گلزار بین‌المللی شهدای این شهر به صورت خودرویی برگزار می‌شود گفت: مراسم وداع با این شهید گمنام دوران دفاع مقدس جمعه دوم اردیبهشت‌ماه همراه با مراسم احیا در مسجد قائم (عج) برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید بزرگوار شنبه ۳ اردیبهشت‌ماه، مصادف با سالروز شهادت امام علی(ع) برگزار شده و پیکر مطهر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس پارک مویدی کرمان آرام می‌گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87626
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.