همایش مهدویت و غدیر در جنوب کرمان برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری همایش مهدویت و غدیر در جنوب کرمان خبر داد و گفت: می‌طلبد این آیین در همه شهرستان‌های جنوبی برگزار شود. 

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ظهر امروز یکم اردیبهشت ماه در  نشست هم اندیشی با موضوع نماز گفت: برنامه ها و اقدامات مرتبط با توسعه فرهنگ اقامه نماز در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با جدیت دنبال شود.

وی با تاکید بر لزوم ترویج امر به معروف و نهی از منکر در محیط کار، گفت: باید اجرای مصوبات نشست های شورای اقامه نماز در قالب انعقاد تفاهم نامه با ادارات پیگیری و اجرایی شود.

مسلمی مهنی اظهار کرد: با توجه به اهمیت غدیر باید برای تبیین و تبلیغ این واقعه بزرگ با استفاده از ابزار هنر و ظرفیت هنرمندان حوزه تئاتر جنوب کرمان کار فاخری را تولید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: یکی از اقدامات برای تحقق این مهم تولید محتوا با موضوع غدیر و انتشار آن در فضای مجازی است که باید تحقق این مهم به صورت یک مصوبه در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با استفاده از تبلیغات و رسانه به جنگ اعتقادات دینی و مذهبی ما آمده است، عنوان کرد: باید یکی از محورهای تولید محتوا در فضای مجازی مبحث مهدویت باشد چرا که دشمن با تمام امکانات پای کار آمده تا با شبهه افکنی در اعتقادات دینی ما تردید ایجاد کند.

مسلمی مهنی تصریح کرد: به منظور ترویج فرهنگ مهدویت و تبلیغ غدیر، می طلبد برگزاری همایش مهدویت و غدیر در دستور کار قرار گیرد و در این همایش از برگزیدگان نماز و امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهارداشت: با توجه به اهمیت موضوع مهدویت می بایست ترتیبی اتخاذ شود تا این همایش در سراسر شهرهای جنوب کرمان برگزار شود.

وی افزود: مسئله حجاب و عفاف یکی از مباحث بسیار مهمی است که امروز دشمن آنرا هدف تهاجمات فرهنگی خود قرار داده است که باید برای مقابله با دشمن و روشنگری نسبت به این مهم، حرکت و اقدام موثری انجام داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87650
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.