خلع‌ید ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی عنبرآباد

رئیس پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد گفت: ۳۳هزار و ۵۳۶ متر مربع از اراضی ملی شهرستان عنبرآباد خلع‌ید و از تصرف خارج شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، بهرام کریمی نژاد رئیس پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد در جمع خبرنگاران با اشاره به اهتمام ویژه نسبت به حفاظت از اراضی ملی گفت: در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال میزان ۳۳ هزار و ۵۳۶ مترمربع از اراضی ملی ناصرآباد این شهرستان که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از دست سودجویان خارج شد.

وی افزود: پیرو حکم صادره از دستگاه قضایی شهرستان عنبرآباد، نیروهای پاسگاه‌ ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان با همکاری نیروی انتظامی، اراضی ملی مورد نظر را از ید متصرفین خارج و به دولت باز گرداندند.

وی همکاری مردم را در زمینه حفاظت از منابع ملی خواستار شد و اظهار کرد: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با “شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کا منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان” گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87739
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.