تیم خاتون بم با پنج گل همیاری ارومیه را بدرقه کرد

کرمان ‌‌نو-تیم فوتبال بانوان خاتون بم از سری مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر کوثر روز جمعه پنج بر صفر تیم همیاری ارومیه را در خانه شکست داد.

به گزارش خبرنگار کرمان نو، این بازی در ورزشگاه فجر به در حالی برگزار شد که زننده گل های این بازی زهرا قنبری با ۲ گل، نگین زندی ۲ گل و فاطمه گرایلی یک گل بودند.

سرمربی تیم خاتون بم بعد از پایان بازی به خبرنگار کرمان نو گفت: از بازیکنان تیمم راضی هستم زیرا بازی خوبی به نمایش گذاشتند و خوشحال هستم که توانستیم بانوان بمی را خوشحال کنیم .

مرضیه جعفری بیان کرد: علی رغم داشتن فرصت های زیاد توانستیم پنج گل به تیم حریف بزنیم .

در فوتبال هر توپی گل نمی‌شود

او اظهار کرد: در فوتبال قرار نیست هر توپی وارد دروازه شود همچنین تیم حریف هم تمام بازیکنان را به صورت اتوبوسی جلوی دروازه چیده بود .

سرمربی تیم خاتون بم ادامه داد: مهم این است بازیکنان مت موقعیت درست میکردند و زمانی موقعیتی ایجاد شود نشان دهنده این است که تیم به خوبی کار میکند .

او درباره تیم حریف نیز تاکید‌کرد: تیم حریف بازی خوبی به نمایش گذاشت در حالی که به دلیل تفاوت آب و هوایی بازی برای تیم حریف سخت بود.

جعفری گفت: چهارشنبه این هفته با تیم شهرکرد در زمین حریف بازی داریم و بازی سخت ما دوشنبه هفته آینده با تیم سپاهان در اصفهان است .

بازی بازیکنانم راضی هستم 

در ادامه سرپرست و مربی تیم همیاری ارومیه گفت: بازی بسیار خوب و سرعتی بود همچنین تیم بم از تیم های قدرتمند و منسجم در لیگ است که در صدر جدول قرار دارد.

افسانه هاشمی افزود: با توجه به اینکه نتیجه خوبی نگرفتیم اما از بازی بازیکنانم راضی هستم

او بیان کرد:این تیم نهمین سالی است که به نام همیاری ارومیه در لیگ برتر بانوان بازی می‌کند

مربی تیم همیاری ارومیه اظهار کرد:بازیکنان من فکر نمی‌کردند تفاوت آب و هوایی به این حد باشد زیرا ما لباس گرم همراه خودمان آورده بودیم اما اینجا هوای گرم به بازیکنان فشار وارد کرد.

به گفته او تیم همیاری ارومیه روز گذشته ۲۷ ساعت با اتوبوس از اورمیه به سمت بم آمده بود و بازیکنان خسته بودند .

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88539
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.