همسان‌سازی حقوق باید برای همه حقوق‌بگیران و بازنشستگان انجام شود

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر رسیدگی به وضعیت کشاورزان کرمان و اقشار آسیب‌دیده گفت: همسان‌سازی حقوق باید برای همه ی حقوق‌بگیران و بازنشستگان انجام شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، شهباز حسن پور در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم خصوصاً اقشار آسیب دیده، کارگران، معلمان، عشایر و بازنشستگان شد و گفت: یارانه معشیتی باید به همه اقشار مردم پرداخت شود و حق مسلم مردم عزیز ایران است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشاورزان استان کرمان به دلیل سرمازندگی، خشکسالی و اقدامات بانک ها به روز سیاه نشسته اند و نیاز به توجه دارند، اظهار کرد: همسان سازی حقوق برای همه حقوق بگیران و بازنشستگان نیز باید انجام شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد باید موضوع واردات خودرو هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود و مردم از بلاتکلیفی نجات پیدا کنند.

حسن پور همچنین افزود: قبلا هم تاکید کرده ام کرمان تشنه است، لذا باید انتقال آب حوزه به حوزه و خط 2 و 3 انتقال اب خلیج فارس به استان کرمان با فوریت اجرایی شود.

وی همچنین یادآور شد: وضعیت اشتغال و تامین مسکن در استان مساعد نبوده و متاسفانه 25 درصد جمعیت استان زیر خط فقر هستند که زیبنده دیار کریمان نیست.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر همچنین از وزرای امور خارجه و کشور خواستار رسیدگی به وضعیت اتباع بیگانه در کشور و خصوصا در استان کرمان از طریق درخواست کمک به سازمان های بین المللی جهت ساماندهی فوری اتباع بیگانه شد.

حسن پور همچنین خواستار شد سفر رئیس جمهور محترم به استان کرمان در اولویت قرار گیرد و اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در کلیه شرکت ها، موسسات و سازمان ها و رتبه بندی معلمان به صورت فوری مورد توجه و اقدام قرار گیرد.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89064
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.