بیمارستان کوهبنان نیازمند پزشک متخصص است

نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: با توجه به حادثه خیز بودن جاده کوهبنان به زرند و کرمان ضرورت دارد پزشکان متخصص در بیمارستان کوهبنان مستقر باشند.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان با رئیس شبکه بهداشت و درمان، پزشکان متخصص و کارکنان بیمارستان افضل الدین ابوحامد کوهبنانی دیدار کرد.

در این دیدار عفت شریعتی کوهبنانی گفت: با توجه به حادثه خیز بودن جاده ارتباطی کوهبنان به زرند و کرمان ضرورت دارد پزشکان متخصص در طول هفته در بیمارستان کوهبنان مستقر باشند تا از اعزام بیماران پرهیز شود.

به گفته شریعتی کوهبنانی با توجه به شرایط خاص منطقه و معدنی بودن کوهبنان تامین امنیت سلامت مردم شهرستان امری ضروری است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان می‌گوید: بایستی تجهیزات و امکانات لازم برای حضور پزشکان متخصص در شهرستان فراهم شود.

شریعتی کوهبنانی می‌گوید: برای حل و فصل مشکلات بیمارستان کوهبنان پیگیری‌های لازم را در سطح وزراتخانه و دانشگاه علوم پزشکی کرمان داشته باشد.

در ادامه محمد هرندی گفت: ۵ سال از تاسیس بیمارستان کوهبنان می‌گذرد که وجود متخصص ثابت و دائم در شهرستان بسیار ضروری است که اعتماد مردم جلب شود تا مردم شهرستان به شهرستان‌های مجاور نروند.

به گفته هرندی در سال بیش از ۳۰۰ نفر زایمان داریم که تقریبا ۶۰ نفر در کوهبنان زایمان دارند مابقی به دلیل نبود پزشک متخصص به شهرستان‌های مجاور می‌روند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهبنان گفت: متخصص داخلی و اطفال هر روز داریم، متخصص جراح و زنان بیهوشی سه روز در هفته و متخصص سونوگرافی دو روز در هفته، متخصص روان پزشک یک روز در بیمارستان کوهبنان حضور دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهبنان می‌گوید: حضور متخصص قلب در بیمارستان کوهبنان بسیار ضروری است.

هرندی گفت: در بیمارستان کوهبنان نیاز به بخش مراقبت‌های ویژه داریم، لذا بیمارستان کوهبنان باید ویژه دیده شود و به صورت کامل تجهیز شود.

استقرار دستگاه‌های آزمایشگاه، سونوگرافی، احداث کلینیک ویژه در بیمارستان، احداث بخش‌های بستری مجزا، پیگیری برای آمبولانس ویژه نوزدان و… از مهمترین درخواست حاضران بود.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89574
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.