دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان بم منصوب شد

با صدور حکمی از سوی رییس قوه قضاییه بهنام جعفری زاده، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب کرمان به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم منصوب شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم روز شنبه ۲۱ خردادماه با حضور حجت الاسلام حمیدی، رییس کل دادگستری استان، جمعی از اعضای شورای قضایی استان و مسئولان محلی از جمله امام جمعه و فرماندار بم برگزار خواهد شد.

در حکم انتصاب دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم که به امضای حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

بهنام جعفری زاده از سال ۱۳۹۵ وارد دستگاه قضایی شده است و در سمت‌های دادیار تحقیق، دادیار اظهارنظر دادسرای عمومی و انقلاب کرمان و از سال ۱۳۹۸ در سمت بازپرس شعبه ۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب کرمان به شهروندان خدمت نموده است.

جعفری زاده دارای مدرک سطح ۲ حوزه علمیه می‌باشد و هم اکنون در مقطع کارشناسی ارشد حقوق در حال تحصیل می‌باشد.

در این مراسم از خدمات و زحمات محمد ضیاء الدینی، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان بم که طی حکمی از سوی رییس قوه قضاییه به سمت معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان منصوب شده است، تجلیل به عمل می‌آید.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89797
1 نظر
  1. عصمت می گوید

    فقط متاسفم از این انتخاب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.