رئیس اداره آب و فاضلاب شهری زرند:


کمبود آب در شهر زرند به شدت احساس می‌شود

جمالی زاده گفت: طی چند روز گذشته، حجم مخزن آب شهری به شدت کاهش یافته است و با وجود تزریق چاه‌های متعدد به این منبع، هنوز نتوانستیم شاهد افزایش مخازن آب شهری باشیم.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجید جمالی زاده، رئیس اداره آب و فاضلاب شهری زرند با ضیاءالدینی، شهردار زرند دیدار و در خصوص برنامه‌های کاری سال ۱۴۰۱ بحث و تبادل نظر کردند.

جمالی زاده در این دیدار گفت: تأمین و توزیع پایدار آب شرب شهروندان در اولویت برنامه کاری شرکت آبفای شهری قرار دارد و متاسفانه طی چند روز گذشته، حجم مخزن آب شهری به شدت کاهش یافته و با وجود تزریق چاه‌های متعدد به این منبع، هنوز نتوانستیم شاهد افزایش مخازن آب شهری باشیم.

او می‌گوید: ۶ حلقه چاه به مدار آبرسانی شهر وارد شده اند و با توجه به گرم شدن هوای شهرستان میزان مصرف آب در این شهر افزایش یافته و کمبود آب در این شهر به شدت احساس می‌شود.

به گفته رئیس اداره آب و فاضلاب شهری زرند تمامی ادارات و نهاد‌ها و همچنین شهروندان باید در مدیریت مصرف و صرفه جویی آب مشارکت کنند تا شاهد عبور از این بحران باشیم.

ضیاءالدینی شهردار زرند نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه آبفای شهرستان زرند گفت: بر لزوم تعامل سازنده بین شهرداری و آبفا برای حل مشکلات پیش روی مردم تاکید داریم و شهرداری زرند به عنوان متولی شهر در کنار ادارات و نهاد‌ها است تا مشکلات شهروندان به بهترین شکل ممکن رفع شود.

او می‌گوید: اجرای کلیه پروژه‌ها، مستلزم اخذ مجوز از شهرداری است و فرسوده بودن شبکه آبرسانی در سطح شهر، مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است که امیدواریم با همکاری و تامین اعتبارات در آینده‌ای نزدیک شاهد به روز شدن این سیستم باشیم.

به گفته شهرداری زرند همکاری برای حفظ و صیانت از منابع آبی، صرفه جویی در مصرف آب، جدا سازی شبکه آبیاری فضای سبز با آب غیرشرب و… از مهم‌ترین اقدامات این شهرداری است.

در ادامه این نشست طرفین مسائل و مشکلات مربوط به آسفالت شکافی و حفاری‌های سطح شهر را بررسی کردند.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90050
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.