ارتباط تمام الکترونیک مراجع قضایی با مراجع انتظامی در عنبرآباد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: ثبت تمامی پرونده‌های مراجع انتظامی به گونه‌ای است که آمار پرونده‌های موجود در مراکز انتظامی صفر است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابراهیم سلیمانی به ارتباط تمام الکترونیک با مراجع انتظامی در حوزه قضایی عنبرآباد اشاره کرد و گفت: صدور دستورات و انجام و اعاده آن نیز بصورت کاملا الکترونیکی می‌باشد و پرونده‌های واصله به دادسرا نیز ثبت متمرکز شده اند.

او، دستگیری ۹ قاتل، دستگیری چندین متهم و محکوم خطرناک متواری، کشف سلاح‌های غیرمجاز شامل ۷۱ قبضه سلاح جنگی و ۷۵ قبضه سلاح شکاری، برخورد با عوامل تیراندازی در مراسمات عروسی و جشن‌ها و رصد و مراقبت متهمین سابقه دار و اراذل و اوباش از جمله اقدامات امنیتی انجام شده در این شهرستان بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد رفع تصرف اراضی ملی، منابع طبیعی، بنیاد مسکن و شهرسازی در راستای حفظ حقوق عامه را مورد اشاره قرار داد و گفت: نظارت و بازدید از کارخانه‌های تولید رب گوجه فرنگی و تشکیل جلسات جهت رفع مشکلات بهداشتی، ورود به بحث تقصیر شهرداری در ورود خسارت به بیت المال و تشکیل پرونده و پاکسازی محله‌های آلوده به فروش مواد مخدر و جمع آوری تعداد ۲۸ نفر از معتادین متجاهر و اعزام آن‌ها به کمپ موضوع ماده ۱۶ از دیگر برنامه‌های حوزه قضایی عنبرآباد در این بخش هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91578
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.