رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر


در تمامی ردیف‌های بودجه شهرداری کسری داریم

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر گفت:« با توجه به فضایی که به وجود آمده نگران هستیم که اقتدار شورا از بین برود.»

به گزارش کرمان‌نو پس از این انتقادات حسین چناریان دیگر عضو شورای شهر کرمان و رئیس کمیسیون بودجه با خطاب قرار دادن نادری رئیس شورای شهر گفت:« بحث‌ها و اختلاف نظرهایی که در شورا به وجود می‌آید اقتدار شورا را از بین می‌برد. الان موضوعات مهمی مانند کسری بودجه و پروژه‌های عمرانی که یک سال به تاخیر افتادند برای کسی مهم نیست و همه دنبال مسائل حاشیه ای افتادند و بنده احساس می‌کنم شان شورا دارد تضعیف می‌شود.»
چناریان با اشاره به بحث لفظی مویدی و امینی‌زاده در نشست قبل و نشست امروز که در مورد اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان به ستاد مردمی غدیر بود، گفت:« به‌هرحال برخی اعضای سن‌وسال ‌دارند و باید به آن‌ها احترام گذاشته شود از برخی اعضای جوان‌تر خواهش می‌کنم صمیمیت و استحکام شورا را حفظ کنیم.»
محمود بابایی نایب رئیس شورای شهر در پاسخ به چناریان گفت:« اینکه شورا بحث عمرانی را کنار گذاشته جوسازی است. اینطور نیست که ما موضوعات اصلی را رها کردیم. ما خودمان متولی حفظ انسجام هستیم. مشکل از اینجا شروع شد که ستاد مردمی غدیر که زیر نظر حاج آقای علیدادی است را رفیق‌بازی خطاب کردیم.»

برخی اعضای شورای شهر به جای همه تصمیم‌ می‌گیرند
محمد امینی‌زاده رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر نیز در پاسخ به چناریان افزود:« ای کاش آقای چناریان نسبت به تهمت بی‌قانونی به شورا حساسیت نشان می‌دادند. رسانه ارگان اصناف تیتر زده بی‌قانونی در شورای شهر این تیتر را چه کسی زده شما که سفارش مصاحبه دادید؟ من از شان شورا دفاع میکنم تا زمانی که شان شورا رعایت نشود موضوعاتی که شما می ‌گویید انجام نشود. بسیاری از مسائل مالی را هم بنده پیگیری کردم با اینکه شما رئیس کمیسیون بودجه هستید و باید بقیه اعضای شورا را در این زمینه راهبری کنید.»
چناریان هم در واکنش به امینی‌زاده و با انتقاد از دخالت اعضا در کمیسیون‌های نامربوط گفت:« از شما تشکر می‌کنم که در موضوعات بودجه پیگیری می‌کنید اما ای کاش با هماهنگی کمیسیون این کارها انجام شود. بسیاری‌ از کارهایی که شما انجام دادید کپی برداری از جای دیگری بوده است که البته زحمت کشیدید و ما هم تصویب کردیم. منظور من این است که این وقت را با هم بگذاریم امور بودجه را پیگیری کنیم بهتر است. من شنیدم شما با چند نفر از اعضا در دفتر شهردار یا معاونین شهردار تصمیم‌گیری می‌کنید اگر ما را هم صدا بزنید که در تصمیم‌گیری حضور داشته باشیم اتفاقی می افتد؟»
این عضو شورای شهر با اشاره دوباره به خدشه‌دار شدن شانیت شورای شهر گفت:« من نمی‌خواهم مسايل دوقطبی یا سه قطبی را مطرح کنم که شایسته شورا نیست. این مصاحبه‌ای که شما می‌گویید را هم نخواندم و ندیدم. من می‌گویم در تمامی ردیف‌های بودجه حدود ۵۰ درصد کسری داریم و بهرحال جای نگرانی وجود دارد. نظر ما این است که این شورا باید روز به روز عملکردش بهتر شود.»
منصور ایرانمنش رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر نیز در پایان گفت:« اینکه یک نفر از ما خودش را جای ده نفر دیگر ببیند و در شهرداری تصمیم‌گیری کند درست نیست. بعضا می‌بینیم هیچ کس خبر ندارد و اتفاقاتی در شهرداری می‌افتد.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91874
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.