استاندار کرمان:


دستگاه‌های اجرایی حق تعطیل کردن پروژه ای را ندارند

استاندار کرمان گفت: دستگاه ها حق تعطیل کردن پروژه ای را ندارند و هیچ بهانه ای در این زمینه پذیرفته نیست.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، دکترمحمدمهدی فداکار امروز ۲۵ تیرماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار کرد: سال گذشته عملا پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی خوب بوده که بیشتر بخش خصوصی پای کار بوده و روال کار در سال جاری نیز باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه رصد پروژه ها مهم است و باید به موقع موانع رفع شود، افزود: هدفگذاری نرخ رشد اقتصادی باید حتما با جدیت پیگیری شود، استان ظرفیت خوبی برای رشد اقتصادی دارد.

فداکار تصریح کرد: معین های اقتصادی باید در اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی حضور داشته باشند و در این راستا پروژه جدید تعریف شود چراکه برخی نیازها در مناطقی توسط معین ها برآورده شده و برخی تجربه های موفق و ناموفق داشته اند و باید فرآیند اصلاح و با برنامه جدید با آنها به توافق برسم.

استاندار کرمان در ادامه تاکید کرد: نباید پروژه ها رها شود و باید مرتب وضعیت شهرستان ها رصد شود و بازرسی صورت بگیرد تا پروژه ها معطل نمانند، زیرا عذری پذیرفته نیست.

وی با اشاره به اینکه گاهی پروژه ها نیاز به هل دادن دارد و نباید کارها بماند، افزود: پروژه ها باید با هماهنگی معاونت عمرانی دنبال شود و در صورت بروز اختلاف، نباید پروژه تعطیل شود و دستگاه ها به هیچ وجه حق تعطیل کردن پروژه ها را ندارند.

فداکار اظهار کرد: برای جاده محمدآباد ریگان به جاسک اعتبار خوبی در سفر ریاست جمهوری در نظر گرفته شده تا به تصویب برسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92145
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.