۹ پروژه توانمندسازی پنل خورشیدی با اعتبار هرکدام یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در بم افتتاح شد

کرمان‌نو-مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: ۹ پروژه توانمندسازی پنل خورشیدی با اعتبار هرکدام یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال با مشارکت بانک رسالت مربوط به حوزه توان‌بخشی در بم افتتاح شد.

به گزارش کرمان‌نو علیرضا وحیدزاده روز پنج‌شنبه در حاشیه مراسم افتتاح پروژه پنل خورشیدی گفت:۷۸ پروژه توانمندسازی پنل خورشیدی در استان کرمان مربوط به حوزه توان بخشی افتتاح خواهد شد که ۹ پروژه آن مربوط به بهزیستی بم است.

او بیان‌کرد:اعتبار هر کدام از این پروژه‌ها یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است که مبلغ یک میلیارد ریال آن از طریق تسهیلات بانک رسالت و بدون کارمزد و ۱۰۰ میلیون ریال دیگر نیز از طریق اداره بهزیستی و بلاعوض پرداخت شده است.

او می‌گوید این پروژه‌ها به جامعه هدف حوزه توانبخشی تعلق دارد

مدیرکل اداره بهزیستی استان کرمان اظهارداشت: از مطمئن‌ترین روش‌های توانمندسازی جامعه هدف ایجاد پروژه‌های پنل خورشیدی است زیرا کمترین فشار و هزینه را برای مددجو دارد .

IMG 20220721 153523 1

وحیدزاده ادامه‌داد:پروژه پنل خورشیدی جزو پروژه‌های توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی و یکی از شیوه‌های توانمندسازی معلولین در شرایط فعلی است.

او تاکید‌کرد: شیوه‌های مختلفی برای توانمندسازی جامعه هدف وجود دارد که در سطوح مختلف تعریف می شود .

به گفته او با توجه به شرایط اقتصادی موجود تیم‌های تخصصی ما در قالب مددکاری روش‌هایی با کمترین ریسک برای جامعه هدف را باید در نظر بگیرند تا اطمینان بیشتری برای توانمندسازی داشته باشد.

وحیدزاده عنوان‌کرد: این پروژه با همکاری نهاد مردمی رسالت و مجری آن نیز شرکت مهندسی سداد است.

او می‌گوید یکی از دستاوردهای ناشی از این پروژه‌ها بازپرداخت تسهیلات بانکی از محل عواید ناشی از خروج و تولید برق همین پروژه است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92533
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.