یک کرمانی عضو شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری کشور شد

در انتخابات پنجمین دوره شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری، یک کرمانی در جمع اعضای شورای عالی کارشناسان دادگستری کشور انتخاب شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهندس غلامعباس پورسیدی با ۵۰۲ رای کارشناسان به عنوان عضو اصلی شورای عالی از حوزه انتخابیه استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد برای یک دوره چهار ساله انتخاب شد.

شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری متشکل از ۱۸ نفر عضو به انتخاب کارشناسان کل کشور به تناسب تعداد کارشناسان عضو هر کانون در تهران تشکیل می‌شود.

ایجاد زمینه لازم برای تشکیل و جذب نیرو‌های متخصص و متعهد به منظور ارائه خدمات کارشناسی و تلاش در جهت تأمین و تعمیم عدالت در امور مربوطه، فراهم آوردن موجبات تعالی علمی و تجربی کارشناسان عضو، تنظیم اداره امور کارشناسان عضو در کار‌های مربوط به کارشناسی در حدود مقررات، نظارت مستمر بر نحوه عمل و رفتار کارشناسان عضو جهت حصول اطمینان از حسن جریان امور کارشناسی و ایجاد ارتباط و مبادله اطلاعات تخصصی و فنی بین کارشناسان عضو از طریق شورای عالی کارشناسان با موسسات مشابه در سایر کشور‌ها با رعایت مقررات موضوعه از جمله اهداف این شورا به شمار می‌رود.

همچنین در انتخابات کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان نیز از مجموع ۷۳۷ کارشناس واجد شرایط، ۵۸۴ نفر حضور یافته و با تحقق مشارکت ۷۹.۲۴ درصدی، آقایان مهندس غلامعباس پورسیدی، دکتر علیرضا کریمی، مهندس محمد عباسپور، مهندس محمد زنگی آبادی و مهندس محمودرضا محمدحسنی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.

در انتخابات کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان آقای دکتر علیجان آبکار و آقای مهندس محمد شریف رخشانی به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره؛ آقای مهندس محمود صادقی گوغری و آقای سید علی حسینی نسب به عنوان بازرسان اصلی، آقای جواد جمشیدی جم به عنوان بازرس علی البدل و آقای محسن پور نامداری به عنوان دادستان انتظامی انتخاب شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92583
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.