در دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه باغین با معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان شد:


توجه دولت به استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان فرهنگی برای توسعه و آبادانی کشور

نماینده ولی فقیه و امام جمعه باغین در حاشیه اجلاسیه ائمه جمعه کشور در تهران با معاون پارلمانی رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کرمان نو، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل زاده در این دیدار با تقدیر از عملکرد دولت سیزدهم گفت: بدون تردید با روحیه جهادی دولت، پیروی از منویات و رهنمودهای رهبر عزیز انقلاب، همراهی مردم و همکاری و همگرایی همه نهادهای انقلابی و قوای سه گانه تمام توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد و آینده درخشان از آن ملت بزرگ و انقلابی ایران است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه باغین با ارائه گزارش از موقعیت منطقه باغین و ظرفیت ها و پتانسیل های موجود نظیر نیروگاه شهید سلیمانی ، کارخانه صنایع مس شهید باهنر، سیمان ممتازان ، شهرک صنعتی خضرا از معاون پارلمانی رئیس جمهور خواست تا نسبت به تبدیل شهر باغین به بخش در تقسیمات جدید کشور توسط دولت مساعدت و تسریع شود.

حجت الاسلام اسماعیل زاده همچنین خواستار حمایت دولت برای توسعه ظرفیت دانشگاهی و افزایش مراکزآموزش عالی در شهر باغین و توجه دولت به استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان فرهنگی برای توسعه و آبادانی کشور شد.
وی گفت: متاسفانه باغین علیرغم نزدیک بودن به مرکز استان از برخی امکانات نظیر مراکز درمانی و اورژانس محروم مانده وبا توجه به موقعیت جغرافیایی شهر باغین که در مسیر جاده تهران –یزد از یک طرف و از سوی دیگر بندر عباس – سیرجان قرار دارد و با توجه به جمعیت منطقه باغین نیازمند حمایت دولت برای تخصیص اعتبار لازم در خصوص احداث و تجهیز یک مرکز درمانی و درمانگاه شبانه روزی در این شهر هستیم.
سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی دولت سیزدهم نیز با تقدیر از نماینده ولی فقیه و امام جمعه باغین در خصوص پیگیری و حل مسائل مطرح شده قول مساعد داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92884
1 نظر
  1. ابوالفضل می گوید

    سلام
    خدا طول عمر باعزت به آقای اسماعیل زاده امام جمعه انقلابی وجهادیه خسته ناپذیرشهر باغین بده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.