با دستور استاندار کرمان؛


سهمیه سوخت گلخانه‌های دارای گاز قطع می‌شود

استاندار کرمان گفت: گلخانه‌هایی که گازرسانی به آن‌ها صورت گرفته موظف هستند نسبت به استفاده از گاز برای تامین سوخت خود اقدام کنند و به هیچ‌وجه نباید به این گلخانه‌ها سوخت داده نشود.

به گزارش کرمان‌نو محمدمهدی فداکار ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: فرمانداران نباید از این صنایع و گلخانه‌ها حمایت کنند مگر اینکه مصرف اقتصادی گاز به نفعشان نباشد.

او با اشاره به اینکه مصرف گاز برای گلخانه‌ها به لحاظ اقتصادی به صرفه است، گفت: قاچاق امر آسیب زننده‌ای است زیرا بدون برنامه و بدون پرداخت عوارض، کالاها و محصولاتی به بازار وارد شده و به تولید کشور آسیب می‌زند.

استاندار کرمان تاکید کرد: به هیچ‌وجه گلخانه‌هایی که گازکشی برای آن‌ها صورت گرفته، سوخت داده نشود و باید اطلاع‌رسانی‌ها نیز از الان و قبل از شروع کشت صورت گیرد که جای گلایه‌مندی نباشد.

فداکار افزود: جهاد کشاورزی شمال و جنوب استان حتما نسبت به سوخت گلخانه‌ها، تراکتورها و دستگاه‌های کشاورزی نظارت و ارزیابی کنند ضمن آن که صنایع و شهرک‌های صنعتی هم که گازرسانی به آن‌ها صورت گرفته و قابل استفاده است، نباید سوخت داده شود.

بنا به دستور نماینده عالی دولت در استان، شرکت گاز کرمان از فردا به همه دستگاه‌های اجرایی دولتی و شرکت‌های خصولتی که شبکه گاز تا کنار آن‌ها اجرا شده، نباید سوخت مایع بدهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96379
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.