رئیس پلیس راهور استان کرمان خبر داد


تاریکی شهر کرمان یکی از عوامل تصادفات درون شهری

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: ۲۵ درصد تصادفات در بازه زمانی ۸ شب تا ۱۲ نیمه شب رخ می‌دهد و یکی از علت‌های اصلی این است که کرمان شهر تاریکی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان امروز ۲۳ شهریورماه در جلسه کمیسیون راه‌های استان کرمان اظهار کرد: در پنج ماهه سال جاری در حوادث رانندگی درون شهری استان کرمان تاکنون ۹۹ نفرجانباخته داشتیم که نسبت به سال قبل ۹ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت با اشاره به اینکه مجروحین تصادفات رانندگی در بازه زمانی مذکور ۴۰۹۲ نفر بوده که رشد دو درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد، افزود: ۵۰ درصد از جان باختگان تصادفات درون شهری استان مربوط به شهر کرمان است.

وی با اشاره به کاهش ۲۴ درصدی در سرجمع تصادفات درون شهری استان کرمان در سال جاری بیان کرد: ۲۵ درصد تصادفات در بازه زمانی ۸ شب تا ۱۲ نیمه شب رخ می دهد و یکی از علت های اصلی این است که کرمان شهر تاریکیست و لازم است نسبت به اجرای سیستم روشنایی به ویژه در معابر بزرگراهی و حواشی شهر اقدام شود.

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: ۴۶ درصد حوادث مربوط به موتورسیکلت سواران است و لازم است برای کاهش حوادث در این زمینه در حوزه فرهنگی و استفاده از کلاه ایمنی بیشتر کار شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96739
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.