افتتاح هتل ۴ ستاره در کرمان


استاندار: سایه معادن و کشاورزی بر سر گردشگری کرمان سنگینی می‌کند

هتل چهار ستاره هیوا با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در هفته گردشگری توسط استاندار در شهر کرمان افتتاح شد.

دکتر محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز دهم مهرماه در حاشیه این افتتاحیه بر لزوم تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در استان تاکید کرد و گفت: برای رونق صنعت گردشگری استان کرمان باید زیرساخت‌های آن فراهم باشد.

به گفته او، برخی مصوبات سفر رئیس جمهور بزودی ابلاغ می‌شود که اعتبارات حوزه گردشگری جزو آن‌هاست و ادامه داد: اعتبارات حوزه گردشگری از سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان حدود ۳۵۰ میلیارد تومان است.

طبق اعلام استاندار کرمان، پنجم آبان‌ماه همایش گردشگری در کرمان برگزار می‌شود که باید در آن به‌خوبی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان معرفی شود و در این همایش شخصیت‌ها و شرکت‌های موثر گردشگری شرکت می‌کنند.

مقام عالی دولت در استان کرمان ادامه می‌دهد: متاسفانه بخش گردشگری در استان زیر سایه معادن و کشاورزی مغفول مانده است که باید توجه بیشتری به بخش گردشگری به واسطه ارزش افزوده بالا و اشتغال خوب آن شود.

به گزارش ایسنا، این هتل در زمینی به مساحت ۳۳۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان در بلوار کشاورز شهر کرمان احداث شده است.

برپایه این گزارش، هتل هیوا با ۴۸ اتاق و ۱۱۰ تخت کار خود را در کرمان آغاز کرد و زمینه اشتغال ۳۷ نفر را ایجاد کرده ضمن آنکه برای احداث این هتل از تسهیلات دولتی استفاده نشده است.

در حاشیه این افتتاحیه، حسین زاده معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان از برگزاری ورک شاپ (تولید زنده) صنایع دستی در خیابان تجلی خبر داد و گفت: ۶۰ هنرمند در ۱۵ رشته امروز (دهم مهرماه) و فردا با هدف ترویج صنایع دستی به طور زنده به تولید صنایع دستی می‌پردازند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97215
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.