آتش‌سوزی در برج تجاری ۸ طبقه کرمان مهار شد

فرماندار کرمان گفت: آتش‌سوزی در برج تجاری هشت طبقه کرمان مهار شده و خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشته است.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، علی بابایی با اشاره به اینکه حادثه آتش‌سوزی ظهر امروز در برج تجاری هشت طبقه شهر کرمان مهار شده است اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشته است.

وی با بیان اینکه دلیل وقوع این حادثه هنوز مشخص نیست و منتظر بررسی و گزارش آتش‌نشانی هستیم گفت: همه موارد از جمله دلیل آتش‌سوزی و زمان اعلام خبر و رسیدن آتش‌نشانی به محل حادثه ارزیابی می‌شود.

فرماندار کرمان با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه مهار و آتش خاموش شده است گفت: حادثه‌ آتش‌سوزی ظهر امروز در مجتمع تجاری صالح‌المهدی کرمان خوشبختانه مصدومی نداشته است.

محمدرسول جهانشاهی سخنگو و مدیر ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه با اقدام به موقع نیروهای آتش‌نشانی خوشبختانه حادثه آتش‌سوزی ساختمان صالح المهدی هیچ مصدوم و یا فوتی نداشت اظهار داشت: ساعت ۱۲ و ۴۱ دقیقه نخستین تماس با سازمان آتش‌نشانی گرفته شد و در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه نخستین خودرو به محل حادثه رسید.

وی از اعزام هشت دستگاه اطفای حریق به محل حادثه خبر داد و گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی مهار شده و این حادثه هیچ مصدومی نداشته است.

مدیر ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان عنوان کرد: علت وقوع و میزان خسارت این حادثه در دست بررسی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81366
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.