بازداشت ۲ کارمند راهداری و یک پیمانکار در جیرفت به اتهام ارتشاء و مشارکت در پولشویی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: دو نفر از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان به دلیل سوء استفاده از جایگاه شغلی خود و تبانی با یک پیمانکار در یک فقره کلاهبرداری از طریق تایید صورت وضعیت های صوری قبل از تکمیل پروژه ها از سوی مجری طرح و نیز با اتهام مشارکت در پولشویی، دستگیر شدند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، حسین سلامی در تشریح این خبر افزود: متهمان این پرونده پس از تفهیم اتهام و صدور قرار وثیقه به دلیل عدم تودیع وثیقه، بازداشت شدند.

وی با تاکید بر این مطلب که کشف این جرائم در حوزه مفاسد اداری توسط یکی از مراجع امنیتی و با هماهنگی مقام قضایی انجام شد، بیان کرد: پرونده مربوطه در شعبه اول بازپرسی ویژه رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی دادسرای جیرفت در حال تکمیل تحقیقات است.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت تصریح کرد: یکی از شاخصه های مهم دوران تحول قضایی بر افراشته شدن پرچم عدالت خواهی و مبارزه با فساد توسط ریاست قوه قضائیه است و دستگاه قضایی جیرفت نیز به تبع تلاش های آیت الله رئیسی، مبارزه با فساد را یکی از اولویت های مهم و اساسی خود در سال جدید قرار داده است.

سلامی گفت: برخورد قاطع، بدون اغماض و بدون تبعیض با مفاسد اداری و اقتصادی یکی از اولویت‌های مهم مجموعه قضایی است و دست اندرکاران مربوطه در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70318
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.