باند سارقان پسته در رفسنجان منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از انهدام باند سارقان به عنف پسته و طلا و دستگیری تمام اعضای این باند خبر داد.

به گزارش کرمان نو، سرهنگ محمدمهدی کریمی امروز ۱۲ اردیبهشت ماه اظهار کرد: ششم اردیبهشت ماه جاری گزارش سرقت به عنف یک دستگاه خودرو نیسان، مقادیر زیادی پسته و طلا از یک منزل مسکونی در شهر رفسنجان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ماموران در محل حاضر و در بررسی های اولیه مشخص شد، سه نفر ناشناس با در دست داشتن قمه و با صورت پوشیده وارد منزل شده و با توسل به زور یک دستگاه خودروی نیسان، یک تن پسته و ۱۹ عدد النگوی طلا جمعا به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را سرقت کرده اند و از محل متواری شده اند.

کریمی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و با انجام اقدامات خاص پلیسی و تلاش شبانه روزی کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، سارقان شناسایی و در یک عملیات منسجم، هر سه سارق و یکی از رابطان آنان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه سارقان پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به جرم خود اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل و روانه زندان شدند.

وی افزود: از شهروندان می خواهیم ضمن توجه به نکات حوزه پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد مشکوک و یا هر گونه عمل مجرمانه موضوع را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69823
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.