جزییات تازه از قتل دلخراش در سیرجان| قاتل در حالت عادی نبوده

دادستان سیرجان در مورد این قتل اعلام کرد: متهم بعد از مصرف مواد مخدر دچار توهم شده و سر مقتول را جدا کرده و داخل یک کسیه در سطل زباله می‌اندازد.

دادستان سیرجان با بیان اینکه متهم به قتل، شخصی ۴۵ ساله، متاهل، دارای اعتیاد و سابقه کیفری است، گفت: بنا به تحقیقات اولیه و اظهارات او، دو روز پیش از این حادثه با مقتول که دارای اعتیاد نیز بوده در یک پارک آشنا می‌شود  و پس از درخواست وجه نقد از سوی مقتول، متهم با او همراهی کرده و پس از تهیه مواد مخدر برای مصرف به محل مخروبه‌ای مراجعه می‌کنند.

او افزود: ظاهرا عصر روز یکشنبه (۷ دی ۹۹) متهم در حین مصرف مواد مخدر یا روان گردان به علت توهم ناشی از مصرف مواد با چند تکه سنگ ضرباتی را به سر مقتوله وارد می‌آورد و سپس با یک کارد میوه خوری که به همراه داشته، پس از وارد آوردن چندین ضربه به سر و صورت مقتول با قساوت، سر وی را جدا کرد و داخل یک کیسه در سطل زباله می‌اندازد.

نیک ورز بیان داشت: کارگران شهرداری حوالی نیمه شب یکشنبه (۷ دی ۹۹) در حین تخلیه سطل زباله با رویت کیسه‌ مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع داده و بدون فوت وقت با حضور ماموران نیروی انتظامی متهم نیز خود را تسلیم و اعتراف به ارتکاب جنایت هولناک از جانب خود می کند.

او بیان کرد: با همراهی او تیمی از ماموران پلیس آگاهی به محل ارتکاب جنایت عزیمت و صحت موضوع تایید می شود.

دادستان سیرجان تصریح کرد: تاکنون هویت مقتول که خانمی حدودا ٣٠ ساله است مشخص نشده و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی  او در حال انجام است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=61111
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.