دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت اماکن عمومی و خصوصی در “انار”

فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت اماکن عمومی و خصوصی و کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه توسط کلانتری ۱۱ امین شهر این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سرهنگ رضاخلیلی نژاد در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان انار، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار  پلیس قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام با تکمیل تحقیقات، کارآگاهان کلانتری ۱۱ امین شهر موفق به شناسایی ۳تن از سارقین حرفه ای و سابقه دار در این زمینه شده و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی انار خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از محل سکونت سارقین موفق به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه اعم از چند دستگاه موتور سیکلت، بیش از ۵۰۰کیلوگرم پسته، چند ین عدد موتور کولر، چندی دینام موتورپمپ کشاورزی، مقادیر زیادی سیم و کابل برق، انواع وسایل وابزار آلات ساختمانی، چندین دستگاه تلویزیون و گیرنده های دیجیتال، تعداد قابل توجهی تلفن همراه، چندین دستگاه ترانزیستور جوشکاری و چرخ خیاطی صنعتی، دوچرخه، فن های صنعتی ابزار آلات سرقت سیم و کابل و سایر اقلام و وسایل منزل شدند.

فرمانده انتظامی انار در ادامه با اشاره به اعترافات سارقین دستگیر شده به انجام این عمل مجرمانه، پس از مشاهده اسناد و مدارک قانونی خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات فنی، سارقین به ۲۳ فقره سرقت های متعدد به ارزش ریالی بالغ بر ۴میلیارد ریال معترف  گردیدند.

سرهنگ خلیلی نژاد در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردمی با پلیس در انجام موفقیت آمیز مأموریت مذکور افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی گردیدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82271
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.