دستگیری چندین عضو داعش در کرج؛


 عادل پنجشیری متهم حادثه تروریستی کرمان در میان دستگیرشدگان

 در حالی امروز شنبه ۱۸ فروردین سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضدتروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش خبر داد که تصویری از عادل پنجشیری در میان تصاویر منتشر شده از دستگیرشدگان است.

به گزارش «کرمان نو» پیش‌ازاین و در اطلاعیه شماره سه وزارت اطلاعات پس از حادثه تروریستی داعش در کرمان آمده بود: یکی از سرکردگان گروهک صهیونیستی داعش، به نام «محمد عادل عارف» معروف به «عادل پنجشیری» که طبق آخرین ردهای به‌دست‌آمده، وارد منطقه‌ای در غرب تهران شده است.

 این تروریست نیز از جمله مرتبطین مستقیم عبدالحکیم توحیدی (فرماندهٔ عملیات تروریستی داعش) بوده که درگذشته به اتهام طراحی عملیات انتحاری در دانشگاه کابل، بازداشت و پس از یک‌سال حضور در زندان بگرام، از زندان آزاد شده و مجدداً به اعمال تبهکارانه روی آورده بود. تاکنون تعدادی از اطرافیان وی (تماماً عضو داعش) شناسایی و بازداشت شده‌اند؛ اما شخص محمد عادل عارف (عادل پنجشیری) متواری و تحت تعقیب قرار دارد؛ لذا ضمن انتشار تصویر این تروریست سابقه‌دار، از شهروندان گرامی تقاضا دارد هر گونه اطلاعاتی از نامبرده را به ستاد خبری وزارت اطلاعات (شماره ۱۱۳) گزارش فرمایند.

 به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی از دستگیری «محمد ذاکر» مشهور به «رامش» از اعضای ارشد و سرتیمِ عملیاتِ تروریستیِ داعش در ماهدشت کرج توسط سازمان اطلاعات فرماندهیِ انتظامیِ استان البرز خبر داد و در تشریح جزئیات این عملیات گفت: در پِی اشرافِ اطلاعاتی و گسترده سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز و همراهی و همکاری در شناساییِ تروریست‌ها توسط شهروند مسئولیت‌پذیر طی تماسِ به‌موقع با پلیس ۱۱۰ موفق به دستگیری عضو ارشدِ داعش باهویت محمد ذاکر مشهور به رامش و دو نفر دیگر از واحدهای تروریستی این گروهک شدند.

او با بیان اینکه این افراد طی دو عملیاتِ جداگانه در تورِ اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان سه نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و دستگیر شدند، گفت: این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند. همچنین هشت نفر از همراهان تروریست‌ها نیز دستگیر شدند که خبرهای تکمیلی در خصوص نحوه اقدامات و ارتباطاتِ این تیم تروریستی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116790
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.