خسارت سیلاب در شرق و جنوب استان| استاندار در رودبار جنوب

بارش باران سیلاب در جنوب استان کرمان را در پی داشت. آن طور که معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان گفته راه دسترسی چندین روستا در شهرستان‌های ارزوئیه، قلعه گنج، منوجان و رودبار جنوب به دلیل وقوع سیلاب قطع شده است.

به گفته امیری مقدم بدترین وضعیت را شهرستان رودبار جنوب با حدود ۲۰ روستای در محاصره سیلاب دارد و تا کنون گزارشی مبنی بر تلفات جانی و مصدومیت نداشته ایم.
معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری می‌گوید مقدمات امداد هوایی فراهم شده و قرار است دو یا سه بالگرد هوانیروز به مناطق سیل زده برای امداد رسانی اعزام شوند.
در پی سیلاب محور رمشک – کتیج و محور قلعه گنج – بشاگرد مسدود شده اند و همچنین پل مسیر زهکلوت به رودبار دچار خسارت شده و عبور و مرور در این مسیر نیز به صورت موقت قطع است و راهداران در حال بازگشایی این محورها هستند.
ارتباط تلفن همراه در برخی مناطق شهرستان منوجان دچار اختلال شده است و آبگرفتگی منازل در برخی از نقاط جنوب استان کرمان وجود دارد اما هنوز گزارشی مبنی بر نیاز به اسکان اضطراری نداشته‌ایم.

ساعت ۱۷ امروز زینی وند استاندار کرمان برای بازدید از مناطق سیل زده و حضور در جلسه ستاد بحران به رودبار جنوب سفر کرد.

WhatsApp Image 2022 01 03 at 17.32.03 1

محاصره ۲۰ روستای ریگان در سیلاب

باران در شرق استان نیز خسارات به دنبل داشته است. به گفته امین باقری فرماندار ریگان بر اثر بارش باران شدید و طغیان رودخانه ها، برق و راه ارتباطی ۱۰ روستای ریگان قطع شد و ۲۰ روستای این شهرستان نیز در محاصره سیلاب قرار گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82685
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.