طلا و جواهرات سرقتی تحویل مالباخته شد

فرمانده انتظامی کوهبنان از دستگیری سارق و مالخر طلا و جواهرات سرقت شده از یک منزل خبر داد و گفت: با تلاش ماموران اموال سرقتی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال تحویل مالباخته شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ صمدالله ترابی، فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات از منزلی در شهر کوهبنان دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی در این پرونده، موفق به شناسایی سارق و مالخر شدند که ضمن هماهنگی قضایی در عملیات‌های جداگانه آنان را دستگیر و اموال سرقت شده شامل زیورآلات و سکه‌های طلا را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان با اشاره به اینکه سارق سوابق زیادی در کارنامه خود دارد بیان داشت: متهمان پس از اعتراف به این سرقت، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند و اموال مسروقه نیز به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال به مالباخته تحویل داده شد.

سرهنگ ترابی در پایان از شهروندان خواست منازل خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک در نزدیکی منازل خالی از سکنه، بلافاصله موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79455
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.