تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده استان کرمان


تلف شدن حدود ۶۰ راس دام سبک در کوهبنان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از تلف شدن حدود ۶۰ راس دام سبک در کوهبنان در سیل ۲ روز گذشته خبر داد و بیان کرد: به بخش کشاورزی، کانال‌های آب، لوله‌های انتقال آب و قنوات خسارات وارد شده که در حال برآورد میزان خسارات هستیم.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، حمید سالخورده درباره آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان کرمان اظهار کرد: محور زرند به کوهبنان بعد از ۲۴ ساعت عملیات توسط نیروهای راهداری بازگشایی شد.

او ادامه داد: برای بازگشایی این مسیر از ادوات راهسازی از جمله لدر، بلدوزر، گریدر و کامیون برای جمع آوری گل و لای به ارتفاع سه متر و به طول بیش از ۲ کیلومتر طی ۲۳ ساعت استفاده شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان اظهار کرد: برق روستای حسین‌آباد و بیگلران به علت سقوط تیر برق قطع و به دلیل مسدود بودن جاده دسترسی این روستاها، نمی‌توانستیم برق آنها را پایدار کنیم و در حال بازگشایی راه آنها هستیم و تا غروب امروز این مسیر بازگشایی خواهد شد.

او ادامه داد: بسته معیشتی ۷۲ ساعته، پتو، موکت و آب معدنی بین اهالی این ۲ روستا توزیع شده است.

سالخورده از آغاز احداث دیواره حفاظتی برای شهرک شهید سلیمانی و امام علی(علیه السلام) کوهبنان خبر داد و بیان کرد: این اقدام با همکاری شهرداری‌ و بنیاد مسکن، فرمانداری و راه و شهرسازی در حال انجام است.

او از تلف شدن حدود ۶۰ راس دام سبک در کوهبنان در سیل ۲ روز گذشته خبر داد و بیان کرد: به بخش کشاورزی، کانال‌های آب، لوله‌های انتقال آب و قنوات خسارات وارد شده که در حال برآورد میزان خسارات هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105304
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.