هشدار به مسافران جیرفت؛ احتمال وقوع سیل در مناطق خوش آب‌و‌هوا

فرماندار جیرفت با توجه به  تعطیلی پیش رو و حضور گردشگران و مسافران در مناطق ییلاقی و خوش آب وهوای این منطقه از مسافران و عشایر خواست با توجه به تداوم بارندگی‌ها و ناپابداری‌های جوی از تردد در حاشیه رودخانه‌ها به ویژه در منطقه ساردوئیه و دلفارد خودداری کنند.
احمد امینی از مردم می‌خواهد که از نزدیک شدن به محل رودخانه‌ها خودداری کنند . او می‌گوید قرار گرفتن آبشار دلفارد در حاشیه رودخانه بزرگ دلفارد که محل تردد مسافران است نگران کننده است و بایستی مسافران در زمان بارندگی در منطقه وبالا دست رودخانه نسبت به تردد در این مسیر احتیاط کنند.

باتوجه به وجود سد جیرفت انتظار می‌رود نسبت به نزدیک شدن به سد نیز با توجه به بارش های سیل آسا هشدار دقت لازم انجام شود.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان  در ارتباط به ناپایداری‌های جوی به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفته بود احتمال سیلابی شدن مسیرها و طغیان رودخانه ها بویژه در مناطق جنوب و جنوب غرب استان تا اواسط هفته آینده وجود دارد.

در همین ارتباط معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از استقرار  نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر در قالب ۲ اکیپ در بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت خبر داد و  می‌گوید امداد رسانی اولیه به آسیب دیدگان از سیلاب انجام شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=1337
1 نظر
  1. […] نیز تا اواسط هفته آینده در حال آماده‌باش کامل هستند. امینی روش فرماندار جیرفت در مصاحبه با خبرنگار «کرمان نو» گفت که در شهرستان جیرفت […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.