آمار قابل تامل مصدومان حوادث ترافیکی جنوب کرمان طی دو روز

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی جیرفت گفت: ۱۰۰ مصدوم ناشی از حوادث ترافیکی فقط طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در جنوب کرمان قابل تامل است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، ابراهیم افضلی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت با ابراز تاسف از آمار مصدومان حوادث ترافیکی طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته گفت: طبق آمار به دست آمده از سامانه اورژانس پیش بیمارستانی ۷۶ ماموریت مرتبط با حوادث ترافیکی (آمار ماموریت های بیماران داخلی لحاظ نشده است) توسط اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده است.

وی تعداد مصدومان حوادث ترافیکی را طی دو روز صد نفر اعلام کرد و افزود: ۱۰۰ مصدوم از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۶ خرداد تا ۷ صبح روز شنبه ۲۸ خرداد توسط اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت مورد ارزیابی،درمان و انتقال قرار گرفتند که تعداد مصدومان در روز پنجشنبه ۵۹ نفر و روز جمعه ۴۱ مصدوم در سامانه اورژانس پیش بیمارستانی ثبت شده است.

افضلی با اعلام آمار مصدومان به تفکیک شهرستان های جنوب کرمان اظهار کرد :این تعداد مصدوم به تفکیک بیشترین میزان در شهرستان ها جیرفت با ۴۵، کهنوج با ۲۰ و عنبرآباد با ۱۹ نفر بیشترین تعداد مصدوم در حوادث ترافیکی را ثبت کرده اند و شهرستان های رودبار با ۵ مصدوم، قلعه گنج با ۵ مصدوم، منوجان با ۳ مصدوم و فاریاب با ۳ مصدوم کمترین میزان مصدوم در حوادث ترافیکی را ثبت کرده اند.

افضلی بیان کرد: آمار تصادفات در جنوب استان کرمان فراتر از استانداردهای کشوری می باشد و تعداد صد مصدوم در دو روز اخیر آمار قابل تاملی است لذا از عموم مردم خواهشمندیم که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، بستن کمربند ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه را مد نظر قرار دهند.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90162
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.