کارشناس هماهنگ‌کننده پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خبر داد؛


اهدای عضو پدر رفسنجانی به سه بیمار نیازمند

کارشناس هماهنگ‌کننده پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: پدر ۵۴ساله رفسنجانی با اهدای سه عضو حیات‌بخش بدن خود، به بیماران نیازمند پیوند عضو، زندگی دوباره ببخشد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، زهرا عظیمی روز شنبه افزود: مرحوم حمید طالبی با اهدای سه عضو حیات‌بخش خود به بیماران نیازمند پیوند عضو، زندگی دوباره بخشید و نخستین عمل اهدای عضو شهرستان در سال ۱۴۰۳ را به نام خود ثبت کرد.

 او تصریح کرد: این جان‌بخش در ۲۲ فروردین‌ماه سال جاری در اثر سانحه تصادف و آسیب جدی به بدن به اورژانس بیمارستان علی بن ابی‌طالب (ع) رفسنجان منتقل شده بود که با وجود تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان در ۲۸ فروردین‌ماه مرگ مغزی وی توسط متخصصان تأیید شد.

 کارشناس هماهنگ‌کننده پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ادامه داد: بامداد امروز سه عضو حیاتی شامل کبد و ۲ کلیه فرد فوت شده با رضایت خانواده ایثارگرش، به شیراز منتقل و به بیماران نیازمند پیوند عضو اهدا شد.

او تأکید کرد: اهداکنندگان عضو، بخشندگانی هستند که فریاد سکوت بیماران نیازمند را شنیده و دست‌ها و دل‌های پر از مهرشان با آن‌ها هم‌نوا شده و مرهمی به زخم آنان می‌شوند.

 عظیمی از همکاری تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و تمام افرادی که در فرایند مقدس اهدای عضو همکاری دارند قدردانی کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=117335
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.