دستگیری قاتل دختربچه ۱۳ساله جیرفتی در کمتر از ۲۴ ساعت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری قاتل دختربچه ۱۳ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه روز ۲۸ فروردین ماه جاری در روستای سعید آباد ایلخانی جیرفت رخ داده است.

به گزارش کرمان نو، حسین سلامی در تشریح این خبر با اشاره به اینکه قتل این دختربچه ۱۳ ساله در منزل شخصی آنها و در غیاب والدین وی رخ داده، افزود: بنا به گفته شاهدان محلی پدر مقتول در محل کار و مادر وی نیز برای انجام امور ثبت نام این دانش آموز در مدرسه تیزهوشان در بیرون از خانه بوده اند.

وی اظهار کرد: مادر این دختر بچه پس از بازگشت به منزل با جسد بی جان فرزند خود روبه رو شده و بلافاصله با اورژانس تماس گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: پس از حضور اورژانس و به دلیل مشکوک بودن مرگ این دختربچه، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی رومرز و پلیس آگاهی نیز با حضور در محل و بررسی شواهد موجود، شناسایی عامل این قتل را در دستور کار قرار دادند و در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند.

سلامی با اشاره به این مطلب که قاتل در مراجع قضایی به قتل این دختربچه اعتراف کرده است، تصریح کرد: قاتل ۳۱ ساله این جنایت، در اعترافات خود انگیزه این قتل را اختلاف با والدین مقتول ذکر کرده است.

وی یادآور شد: جسد این دختربچه نیز جهت مشخص شدن علت قتل و انجام بررسی های تخصصی مورد نیاز به پزشکی قانونی منتقل شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68648
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.