طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمان؛


سوانح رانندگی کرمان در ۲۴ ساعت ۱۷۵ مصدوم برجا گذاشت

دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد مصدومان سوانح رانندگی استان طی ۲۴ ساعت را ۱۷۵ نفر شامل افراد انتقال‌یافته توسط اورژانس به تعداد ۱۳۷ نفر و ۳۸ مصدوم درمان شده در محل حادثه اعلام کرد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، گزارش آماری دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۰۷:۳۰ روز گذشته تا همین ساعت امروز (سه‌شنبه) تعداد بیماران غیرتصادفی انتقال‌یافته توسط اورژانس نیز ۲۰۴ نفر و بیماران غیرتصادفی درمان شده در محل را ۲۳۷ نفر اعلام کرد.

 در این گزارش کل مراجعان به اورژانس بیمارستان‌های استان ۹ هزار و ۳۸۱ نفر، بیماران سرپایی اورژانس بیمارستان‌ها هشت هزار و ۱۰۷ نفر، بیماران بستری شده در اورژانس بیمارستان‌ها یک هزار و ۲۷۴ نفر، بیماران منتقل شده به بخش‌های ویژه ۹۱ نفر و بیماران انتقالی از اورژانس به بخش‌های عادی ۳۷۴ نفر اعلام شده است.

 مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ادامه تعداد موالید را در این مدت ۷۹ مورد، اعمال جراحی اورژانسی ۸۶ مورد، اعمال جراحی غیراورژانسی ۵۱، اعزام‌های بین بیمارستانی ۳۶ مورد و احیای موفق را هفت نفر اعلام کرد.

 همچنین بر اساس این گزارش تعداد بازدیدهای بهداشتی از اماکن یک هزار و ۱۵ مورد، مقدار مواد غذایی فاسد جمع‌آوری‌شده ۴۱۵ کیلوگرم و تعداد بازدیدهای حوزه غذا و دارو ۴۲ مورد بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116705
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.