معاون شهردار جیرفت به اتهام اختلاس بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری و بازداشت معاون شهرداری جیرفت به اتهام پولشویی، اختلاس و اخذ رشوه خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری و بازداشت معاون شهرداری جیرفت به اتهام پولشویی، اختلاس و اخذ رشوه خبر داد.
به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین سلامی گفت: پس از کسب گزارشی از سازمان بازرسی استان کرمان در خصوص جرائم اقتصادی در شهرداری شهرستان جیرفت، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار بازپرس ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در دادسرای عمومی وانقلاب جیرفت قرار گرفت.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه معاون شهردار جیرفت با قرار بازداشت موقت در زندان بسر می‌برد، گفت: در این پرونده معاون شهردار به اتهام پولشویی، اختلاس و اخذ رشوه و یک کارچاق کن به اتهام مشارکت در پولشویی، معاونت در اخذ رشوه و معاونت در اختلاس تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.

سلامی می گوید: در این پرونده سه پیمانکار به اتهام پرداخت رشوه به کارمند دولت تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند.

به گفته او معاون شهردار جیرفت قبلا در سمت سرپرستی شهرداری نیز حضور داشته و بخش عمده این جرایم در آن بازه زمانی رخ داده است.

دادستان جیرفت با تاکید بر این مطلب که تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری سایر عوامل این شبکه فساد نیز صادر گردیده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85097
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.