نجات جان خانم ۴۰ ساله از حادثه سقوط چاه پنج متری در بم

کرمان نو-رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بم گفت:آتش نشانان این شهرستان با تلاش فراوان خانم ۴۰ ساله ای را که به چاه ۵ متری واقع در روستای ملات آباد طرز سقوط کرده بود، به سلامت خارج کردند.

محسن حدادیان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار کرمان نو  اظهارداشت: روز گذشته پایگاه اورژانس بروات از آتش نشانی برای نجات جان بانوی ۴۰ ساله بمی که به داخل چاه بدون آب به عمق پنج متر سقوط کرده بود، درخواست کمک کرد.

او به شرح عملیات و دلیل حادثه سقوط این بانوی بمی به داخل چاه پرداخت و افزود: این حادثه به دلیل نداشتن سرپوش روی چاه اتفاق افتاد و سازمان آتش‌نشانی بم به محض دریافت این خبر بی درنگ گروه امداد و نجات این سازمان را برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده به روستای ملات آباد طرز اعزام کرد.

به گفته رییس سازمان آتش نشانی بم، آتش نشانان به سرعت با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات و نصب کارگاه سه پایه در یک عملیات سریع، خود را به این شخص رساندند و با رعایت کامل نکات ایمنی، وی را به خارج از چاه منتقل کردند.

حدادیان ادامه داد: این مصدوم بلافاصله بعد از خروج از چاه توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

او گفت: تیم عملیاتی بعد از نصب سرپوش بر روی چاه و ایمنی کامل محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.

به گزارش کرمان نو، در این حادثه تیم امداد و نجات هلال احمر به عنوان پشتیبان اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و در این عملیات همکاری داشتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84558
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.